Küçük, Dar , Sıkı Kalçalar

Küçük, dar ve sıkı kalçalar... Tüm kadınların kalçalarının bu şekilde olmasını hayal ettiği ve Kadın vücudunun en çok ilgi çeken bölgesi Kalçalar. Bu sonucu sitemiz üzerinden yayınladığımız Test sonuçlarındaki % 29 oranında da görmek mümkün!
Özellikle masa başında oturarak iş yapan kadınların büyük bölümünde alınan kilolar kalça bölgesine gidiyor ve zamanla dolgun kalçalar ortaya çıkıyor. Bunu engellemek ve Kalçaların biçimli olması aslında bir hayal değil. Biraz özen, bakım, doğru beslenme ve egzersiz!  Kalçalarınızın forma girmesini ve seksi bir görünüm almasındaki basit formül bu…

Beslenme bölümü ve makalelerimizdeki öneriler dışında özellikle Tuzdan ve çok tuzlu yiyeceklerden uzak durup, Günde 13 bardak su içmeyi alışkanlık haline getirin.  Bildiğiniz gibi suyun sağlığımız üzerindeki yararları saymakla bitmiyor. Suyun cilt ve sindirim sistemi üzerinde olumlu etkileri olan suyu asla ihmal etmeyin.
Kadının sembolü kalçalar için, hedefe varmak için  zaman ayırmak, sabırlı olmak ve birazda gayretli olmamız gerekmektedir. Doğru beslenme yanında yapmamız gereken, bu bölgedeki kasları çalıştırmamızdır yani sadece o bölgeye hitap edecek hareketleri yapmak çok önemlidir. Bunun yanında tabii ki kardiyo hareketleri de bize fayda sağlayacaktır. Kardiyo derken bisiklet, koşu, yürüyüş yüzme… olarak sıralanabilir. Özellikle de bisiklete binmek de kalçalar için önerilen egzersizler arasında yer alıyor. Kardiyo ile ilgili geniş açıklamaları ama menümüzde ve makaleler içinde bulabilirsiniz. Çok yakında Video Bölümünde Bayanlara yönelik egzersizlere de ulaşabileceksiniz. Yeni makale ve videolardan haberdar edilip, üyelerimize yönelik ücretsiz hizmetlerimizden yararlanmak için tek yapmanız gereken sitemize ücretsiz olarak üye olmak!

Evde veya spor salonunda yapabileceğiniz hareketlerden bazılarını şöyle sıralayabiliriz;
Sırt üstü uzanarak kalçanızı 12 ve 15 kere kaldırıp indirdikten sonra, 15-20 saniye yukarda tutmaya çalışın. Bu hareketi 4 veya 5 set biraz alıştıktan sonrada 6 ve 7 sete çıkartmaya çalışın.

Evinizde eğer bir bar bulundurursanız kalça bölgesi için çok güzel 2 hareket yapabilirsiniz 1. hareketimiz deadlift dediğimiz barı 2 elimizle tutup öne doğru eğilip kalkmak ve önemli olan burada dizlerimizi fazla kırmadan bu hareketi 4 set 15 veya 20 tekrar yapabilmek. Bir diğer harekette full squat dediğimiz barı sırtımıza alıp aşağıya doğru inip tekrardan yukarı doğru kalkmaktır. Bu harekette başlangıç olarak 2 set -15 tekrar ve daha sonrada  3 set, 15 tekrar ve 4 set 15 tekrara çıkartabilirsiniz.
Diğer basit bir egzersizi de alışkanlık haline getirip, uygulayabilirsiniz. Günlük yaşantınızda asansör yerine merdiven kullanabilirsiniz merdiven çıkmakta kalça ve basen bölgesi için çok faydalı ve etkilidir.

Masaj kalçalar için de çok yararlı. Masajı Online alışveriş sitemizde satılan masaj aletleri ile yapabileceğiniz gibi, suyla da masaj yapabilirsiniz. Özellikle soğuk suyun basıncı kalçalarınızın sıkılaşması için ideal.
Siz siz olun “ Yemekte salça, kadında kalça “ diyenlere bakıp, kendinizi kandırmayın, Verdiğimiz bilgiler ışığında hemen harekete geçin.